Services

Mobile løsninger

Del på

Introduktion

For udførende virksomheder med mange opgaver i marken er det oplagt at anvende mobilteknologi. Mobilløsninger kan anvendes til bl.a. kvalitetssikring samt til styring og registrering af jobs og serviceopgaver, timer, kørsel, lager, materialer og materiel. Løsningerne benytter sig af mobiltelefoner, pda'er, stregkoder mm., og flere af dem kan integreres med virksomhedens ERP-system.
Nogle mobilløsninger stilles gratis til rådighed af leverandører, mens andre skal købes.

Adgang kræver abonnement på bips' grundpakke.

Oversigt (1 element)

U102 Oversigt over mobile løsninger for udførende virksomheder 21. mar. 2011

Oversigten indeholder udvalgte mobile løsninger for udførende virksomheder.
De nævnte mobilløsninger er med få undtagelser i drift blandt mange brugere og er forlængst testet og implementeret. Oversigten indeholder ikke en vurdering af de enkelte løsningers kvalitet.
Mobilløsningerne i oversigten udbydes alle af en dansk distributør, dvs. der er dansk brugergrænseflade og support samt evt. mulighed for integration med dansk ERP-system.
Oversigten kan anvendes af virksomheder, som planlægger at investere i mobilteknologi, ligesom den kan anvendes som inspiration for andre til videreudvikling.
NB! Oversigten er senest opdateret i marts 2011, og der er sket meget på mobilområdet siden.
 

Restricted

Cases

Video: Digital mangelhåndtering sparer tid

7. mar. 2011

Video med praktisk brug af et digitalt mangellistesystem hos entreprenøren. Læs mere

Video: Digital mangelhåndtering sparer tid

Logbog

Area does not have any change history.

Hjælp

Nyheder

Der er ikke tilknyttet nogen nyheder til dette indhold.